Wednesday, 2 March 2016

Minimal verklighet av Johnny Ekström (1.5/5)

Publiceringsdatum: 2015
Antal sidor: 26

Baksidan säger:
En mikrovågsugn exploderar. Niklas står alldeles för nära. Ilskna elektroner, blandat med bitar av klyftpotatis, sås och finfördelad pannbiff, träffar honom rakt i ansiktet.

Något händer med honom. Han svävar i livsfara. En fara som är alldeles främmande för honom. Han måste fly för sitt liv och komma på en lösning.


Jag säger: Detta ska alltså vara något slags spännande historia om vad som händer Niklas när mikrovågsugnen exploderar och han

Spoiler: *markera för att se* förminskas av mikrovågorna...

Jag somnade tre gånger när jag försökte ta mig igenom denna korta berättelse, och den enda största anledningen till att jag kämpade vidare var att jag ville se om något intressant skulle hända...

Spoiler: *markera för att se* inget intressant hände.

1.5/5 för att jag inte vill va elak nog att ge den mindre det var några intressante inslag. 

No comments:

Post a Comment